2022-10-06 09.52 CET

Clas Ohlsonin avasi Vaasaan toisen myymälänsä

Clas Ohlson avasi tänään uuden myymälänsä Vaasaan. Myymälän avaaminen tukee Clas Ohlsonin kasvustrategiaa Suomen markkinoilla.

Uusi myymälä on avattu Klemettilään, Vaasan keskustan ulkopuolelle. Myymälän avaamisen jälkeen Clas Ohlsonilla on kaksi liikettä Vaasassa. Uusi myymälä on kooltaan 1045 neliömetriä.

“Avasimme ensimmäisen myymälämme Vaasaan vuonna 2004, ja vuosien aikana olemme onnistuneet luomaan asiakaskunnan, joka arvostaa laajaa valikoimaamme. Uuden Klemettilään avatun myymälän myötä olemme yhä paremmin tavoitettavissa asiakkaillemme," kertoo Carita Degerman, Clas Ohlsonin Suomen Country Operations Manager.

Myymälän avaaminen tukee Clas Ohlsonin tavoitetta kasvaa Suomen markkinoilla.

"Haluamme, että yhä useampi suomalainen löytää Clas Ohlsonin. Suomessa Clas Ohlsonin asiakastyytyväisyys on kaikkien operoimiemme markkinoiden korkein ja näemme suuren potentiaalin kasvaa Suomessa," Degerman jatkaa.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä:
Miltton, +358 50 573 28 44, clasohlson@miltton.fi

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita neljässä maassa, noin 4 500 työntekijää ja noin 8,8 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä parantamaan arkeaan tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on koko Suomen kattava myymäläverkosto ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka olemme omistautuneita tekemään kodin laittamisesta yksinkertaisempaa jokaiselle, vastuullisesti, osoitteesta yritys.clasohlson.fi.

Valikko Kieli