2021-12-03 07.00 CET

Clas Ohlson kannustaa antamaan aikaa joululahjaksi

Mitä antaa joululahjaksi ihmiselle, jolla on jo kaikkea? Kodin tai tavaroiden fiksausta, uskoo Clas Ohlson. Tänä vuonna Clas Ohlsonin joulukampanja kannustaakin antamaan aikaasi lahjaksi.

"Monet meistä kohtaavat klassisen kysymyksen: Mitä minun pitäisi antaa sille, jolla on kaikki? Tällä kampanjalla haluamme viestittää, että yksi asia, mitä todella arvostetaan, on fiksut tuotteemme yhdessä sinun taitojesi ja aikasi kanssa", sanoo Anna Drysén, Marketing Leader, Clas Ohlson.

Kampanjan inspiraatio on ammennettu siitä vaikeudesta, jonka useat kohtaavat vuosittain valitessaan ja keksiessään joululahjoja läheisilleen. Clas Ohlson haluaa muistuttaa, että arvokkain joululahja on aikasi ja taitosi. Aika tai taidot yhdistettynä tuotteeseen voi olla esimerkiksi isoäidin Wi-Fin fiksaamista tai veljen pyörän korjaamista. Samalla tarjoutuu myös mahdollisuus viettää hieman enemmän aikaa läheisten kanssa. Lisäksi Clas Ohlson tarjoaa ilmaista videoapua englanniksi tai ruotsiksi Club Clas -jäsenille fiksaamisen tueksi.

"Haluamme inspiroida ja näyttää, että sinulla voi jo olla se, mitä tarvitaan "täydellisen" joululahjan antamiseksi. Kyse on siitä, että annat jotain, missä olet hyvä, jollekin, joka todella tarvitsee sitä. Jotta se olisi helppoa, olemme kehittäneet eri tuotteille lahjakortteja, joihin lahjanantaja voi kirjoittaa, mitä haluaa antaa tuotteella, olipa kyse ajasta tai taidoista”, sanoo Anna Drysén, Marketing Leader, Clas Ohlson.

Kampanja on kehitetty yhteistyössä Forsman & Bodenforsin kanssa. Kuvia ja videoita löytyy täältä.

Clas Ohlson lanseeraa uuden visuaalisen identiteetin Tänään lanseerataan Clas Ohlsonin päivitetty visuaalinen identiteetti, johon kuuluu uusi logo ja päivitetyt värit. Uusi identiteetti kuvastaa Clas Ohlsonin muutosmatkaa, sillä on selvä yhteys historiaamme ja sen tarkoituksena on tehdä tuotemerkistämme helpommin tunnistettava.
Kesäpiha valaistaan tänä vuonna ekologisilla aurinkokennovaloilla – Clas Ohlsonin kesän tuotteet luovat tunnelmaa puutarhaan ja grillihetkiin Kesäkauden lähestyessä on aika suunnata katse kodin sisätiloista ulkotiloihin. Tänä keväänä ja kesänä vietetään erityisen paljon aikaa ulkona, joten kodin ulkotiloilta halutaan viihtyvyyttä ja mahdollisuuksia monipuoliseen tekemiseen, kuten kokkailuun tai yhdessäoloon. Clas Ohlson vinkkaa kesän kiinnostavimmat uutuudet, joista löytyy sopiva ratkaisu kaikille pihoille ja budjeteille.
Kuluttajat vaihtoivat isot remontit kätevään pikkufiksailuun – Clas Ohlson antaa vinkit kodin vaivattomaan päivittämiseen pikkurahalla Clas Ohlsonin mukaan remontoinnin kulttuuri on muuttumassa: isojen ja aikaavievien remonttien sijaan kotia uudistetaan nyt pikkuhiljaa ja pienemmissä erissä. Yhtiö vastaa trendiin uudistamalla pienrautaosastonsa ja tuomalla valikoimaan enemmän kodin kevyempään ehostamiseen soveltuvia tuotteita. Kun kevät menee jälleen kotoillessa, on oiva hetki fiksata kulahtanut allaskaappi tai päivittää keittiön vetimet pienellä vaivalla. Clas Ohlson kertoo neljä vinkkiä kodin pikaehostukseen.
Valikko Kieli