2020-11-11 07.00 CET

Opastusta ja neuvoja arjen yksinkertaistamiseksi videopuhelun avulla

Clas Ohlson on lanseerannut uuden videon välityksellä toimivan apupalvelun. Clas Ohlsonin asiakkaat voivat nyt saada neuvoja ja apua kodin päivittäisiin ongelmiinsa suoraan älypuhelimiinsa.

Videoapu on ainutlaatuinen palvelu, jossa asiakkaat saavat suoran yhteyden Clas Ohlsonin omiin korjauskeskuksissa työskenteleviin asiantuntijoihin. Tämä on yksinkertainen ja helppo tapa saada neuvoja ja apua videopuhelun avulla moniin erilaisiin ongelmiin.

”Ongelmat voivat vaihdella mustekasetin vaihtamisesta puhdistuslaittaiden korjaamiseen. Videon avulla voimme opastaa ja auttaa asiakkaitamme ainutlaatuisella tavalla. Monet ongelmat voidaan ratkaista etänä, ja videopuhelun avulla asiakkaidemme ei tarvitse käydä myymälässä, mikäli he eivät halua ”, sanoo Per Dahler, Clas Ohlsonin asiakaspalvelupäällikkö.

Korjauskeskukset sijaitsevat Insjönissä, Clas Ohlsonin pääkonttorilla ja ne ovat olleet merkittävä osa Clas Ohlsonin toimintaa 1960-luvulta lähtien. Vuosien varrella monet asiakkaat ovat voineet saada apua tuotteidensa korjaamisessa uusien ostamisen sijaan.

”Meillä on markkinoiden edistyneimmät omat korjauskeskukset. On aivan ainutlaatuista, että asiakas voi puhua suoraan ihmisten kanssa, jotka myös korjaavat Clas Ohlsonin omia tuotteita. Korjaamme itse kaikki omien tuotemerkkien tuotteemme, ja korjauskeskukset ovat tärkeä osa sitä, miten voimme auttaa asiakkaitamme elämään kestävämmin", Per Dahler sanoo.

Club Clasin jäsenet Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa voivat helposti varata Clas-videopuhelun verkossa osoitteessa clasohlson.fi. Puheluun osallistumiseen tarvitaan vain älypuhelin tai tietokone, jossa on kamera. Palvelu on saatavilla englanniksi tai ruotsiksi.

Valikko Kieli